:)

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Bläckfisk, musslor och räkor
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?  Hej gumman! Skriver upp er alla, ses sen! Puss - Thengill
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Strandlinden 25 kommer du hit direkt eller? - Kostas
4. Vilket sms blev du mest berörd av? Är hemma nu söt. Ska äta lite. Skithungrig. Nej fan vad jobbigt gumman. Jag har varit med om exakt samma sak hoppas det löser sig snabbt. - Stefan
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Yo, vart är du? - Gustav
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Hahah räkna till 10. Rebecka
7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom? Saknar dig <3 Charlie
8. Vad vill du höra mest av allt? Jag vill inte vänta på dig heller, ses 12. Nille
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? hej hjärtat ville bara säga att du är helt jävla underbar. - Danne
10. Din romantiska replik? Hej hur blir det med numret då, ska vi hitta på något nån dag? Kram - Johan
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? God jul hjärtat - Jesse




Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

Har du kysst nummer 7? Amanda, haha nej!
Brukar du hänga med nummer 5? Peppe, nope! Min kusins kille.
Gillar du nummer 27? Caroline min kusin, ja de klart! Vi är ju släkt.
Är 14 din bästis? Nej, men min bästis lillasyster, Anna :)
Älskar du nr 21? Bella enholm, en vän till mig .. Umgås inte så mycket nu dock.
Är nr 20 bra? .Oliver sjöström ifrån min gamla klass, han e bra!
Har du träffat nr 9 i veckan? Anders haslum, nej det var några veckor sedan.
Har nr 47 gått i samma klass som du? Dennis hahah nej han är typ dubbelt så gammal..
Vet du om nr 31 har ett förhållande? Chrille - Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0