Händelserik kväll :)

Jahapp! Hahaha, vart ska man börja? Innan bion ivf så bestämde vi oss för att ta ett glas vin, men ett ledde till två... o jaa... o ni vet hur det blir.
När alkoholen hade kommit in i ådrerna så vart vi istället sugna på utgång, men vi tog oss i kragen och gick på bion ivf, vi hade ju faktiskt redan betalat för biljetterna....

Inne på salongen så satt alla och var helt stissiga (framför allt JAG) så efter vi hade gett filmen 1.5 timme så gav vi upp och begav oss till Kellys på folkungagatan. Där var vi kanske 30 minuter max, kändes inte som man platsade in där bland alla rockare osv.
Men men, eftersom vi inte var festklädda och istället gick runt med tjocka varma tröjor och uggs så fick vi nöja oss med kellys

Efter kellys så skulle vi möta upp några kompisar till min vän Micke, men det rann ut i sanden...
 
Kvällen avslutades på Mcdonalds :)




Caroline & Micke



Jag och Caroline




Mina fina tjejer, Linda och Caroline




Min bästakillkompis Micke och jag!




Jag larvar mig utanför bion med 3D glajjerna på! Hahah...


Nää gott folk nu ska jag sova!! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0