Lill lördag :)

Kom precis hem efter att ha varit och tränat efter skolan, jag kör ju på sats nu efter att ha gjort testet på www.sats.se så får man 5 träningstillfällen gratis som man måste nyttja inom 10 dagar. :)

Just nu så väntar jag på att mina vårrullar ska bli klara i stekpannan, och till det så blir det en AVOKADO SALLAD - YUMMI!!!***






And toooooooooonight...............
Ja... Då kommer självaste Michael Mind till Nype och ska spela, de kommer bli GRYMT kul!!! Ska dock upp 06.30 imorgon bitti så kommer vara galet trött imorgon, men men.... de får man väl ta då!






Nu så ska jag göra mig i ordning :) Pussilipuss puss!!

Kommentarer
Postat av: Björn

Mums, nu blev jag sugen på vållullal också!

2010-01-14 @ 02:46:18
Postat av: Björn

Upp 6.30?...Hur funkade det:-)?

2010-01-14 @ 09:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0