Skolstart!

Usch vad tråkigt! Sitter hemma nu med Carro vi har precis ätit massa thaimat, verkligen PROPPAT i oss...  + en massa cola på det! Så nu så känner man sig lagom smal och fin, jag som skulle banta?... Hmm... Aja!

Imorgon är det skola! Kul?? Nej, fyfan... Har klump i kistan nu, och jag är jätte stressad över hur allting kommer att gå, kommer jag klara de betyget i det ämnet? Kommer vi hinna klart med projektarbetet? De är en massa frågor som snurrar runt i huvudet just nu, jätte jobbigt!!
 :(

Imorgon efter skolan ivf så ska jag iväg till synsam och göra syn test som man måste göra inför körkortet som jag ska ta snart ;-D  Efter det så blir det träning på Sats, måste ju nyttja alla mina gratis gånger som jag fick där!

Nu så ska jag och Carro sätta på någon bra film som man kan somna in till, får se vad de blir.........

 

 


Kommentarer
Postat av: Björn

Ha ha, låter som du behöver en studiecoach! Hur/vad har ni kvar på projektarbetet? Det går väl att göra en PP på rasket?

Trafikkunskapen kan jag hjälpa dej med.

2010-01-11 @ 12:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0