Tråååk

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och hungrig
Favoritgodis: Är inte så mycket för godis, lagar hellre i ordning något schyst käk eller tilltugg.. :) Som tex. Krossade oliver, eller ost och kex.
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa... Aldrig tyckt om det.
Kläder just nu: Leggins, tunika och en kofta
Vad sa du senast: Hej!
Sommarplaner: Åka iväg till Sicilien och hälsa på släkten.
Saft eller alkohol: Alkohol när det är fest/utgång och saft på vardagen
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Favoritväder: Soligt och varmt!
Spelar du nåt instrument: Nopp, men skulle vilja börja :-)
Sparare eller slösare: Både och... Beror på hur ekonomin ser ut, men när jag väl har pengar så slösar jag ganska bra, dock på vettiga och saker som verkligen behövs först. Resten går åt fest/nöjen..
Bästa film: How to loose a guy in 10 days.
Tror på liv på andra planeter: Ja det tror jag :)
Kommer du ihåg din första riktiga kärlek: Japp, annars skulle det nog inte vara en stor kärlek, eller?
Tror du på mirakel: Nej men jag hoppas på ett :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Är du kittlig: haha ja mest under fötterna
Snarkar du? dom säger det..
Stjärntecken? Skytt 
Största svaghet: Skor
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla?
Vad vill du jobba som? Något som är roligt och välbetalt.
Skriver du dagbok? Nej, men blogg. ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan piercing i naveln och i öronen. Sedan två stycken tatueringar. :)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Oj, min vän gjorde det (förstår inte att hon vågade ärligt talat) men ja vet inte..... Fick följa med upp i liften då hon skulle hoppa och de gjorde mig riktigt nervös...
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Saltar du på maten? Japp hela tiden, salt is the shieeet ;)
Gillar du att sjunga? Ja!
Anser du att du är stark? Ganska skulle jag nog säga =D
Brukar du sola? Ja, bästa som finns!
Vad gör du om du får hicka? Hickar??
Snusar du? Nej
knarkar du? Usch usch usch, hatar allting som har med droger o göra....
Kaffe, te eller inget? På lov är det mycket Te... Under skoltiden är det kaffe kaffe kaffe!
Har du en besatthet? Det har väl alla lite grann?

Kommentarer
Postat av: Björn

Hoppa bungy jump...Brrrrr, om man hotar mej med pistol så kanske.

2010-01-21 @ 07:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0