Trött idag..

Hejsan, de var ju typ flera dagar sedan jag skrev något här... Man orkar ju inte vara aktiv direkt haha... Hur som helst, Sara min Fina vän var här i går, vi käkade middag och tittade på 4 filmen av Johan falk, kommer inte riktigt i håg va den heter, men bra var den! Tycker faktiskt alla dom där filmerna är sjukt bra! Och nu när man väl börjat att titta på dom så kan man ju inte heller sluta.. He he :-D

Sara fick ligga kvar hemma hos mig eftersom hon hade sovmorgon, och nu när jag kom hem såg jag att hon hade bäddat sängen, vart JÄTTE glad... De är ju alltid roligare att komma hem till en nybäddad fin säng, eller hur??






Nu ska ju jag såklart lägga mig i den och dra på 5 filmen av Johan falk... Sedan kommer Rebecka hit och då blir det bara plugga, plugga och plugga... Och ikväll ska vi in till stan för att se Hamlet med klassen.


Ha de så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Björn

Du saknar någon som bäddar, städar och gullar me ditt hår:-)? Hamlet e inte riktigt Johan Falk, men de e en ganska bra story...

2010-01-28 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0